POKROKOVÁ KOSMETIKA NA VĚDECKÉM ZÁKLADĚ Iluze převedené do reality. Poctivý, čestný, odpovědný a profesionální záměr poskytnout všem profesionálům v kosmetice ta nejlepší řešení pro obnovu, udržení nebo zdůraznění krásy pokožky tváře a těla. Značka D’Lucanni se zrodila v roce 1975 s pevným záměrem poskytnout profesionálům v kosmetice servis a kvalitu. Idea servisu znamená poskytnout ošetření a produkty poslední generace, které přinášejí řešení problémů nebo naději na zlepšení. Používání moderních a účinných aktivních látek, které jsou plodem toho nejpokročilejšího výzkumu. A v neposlední řadě velmi široká nabídka produktů. Idea kvality znamená pečlivý výběr dodavatelů surovin a dalšího materiálu pro zpracování. Zařízení výroby a pracovní postupy splňují poslední technické požadavky. Neustálá a přísná kontrola všech fází výroby. Účinnost produktů je ověřována prostřednictvím znaleckých zkoušek. Splněním servisu a kvality se snaží dosáhnout nejnáročnější mety ve vztahu ke klientům, a to je jejich důvěra. |
|
Technologické prostředí HTACP:
|
|
D’Lucanni – produkty:
|
|
POKROKOVÁ KOSMETIKA NA VĚDECKÉM ZÁKLADĚ Iluze převedené do reality. Poctivý, čestný, odpovědný a profesionální záměr poskytnout všem profesionálům v kosmetice ta nejlepší řešení pro obnovu, udržení nebo zdůraznění krásy pokožky tváře a těla. Značka D’Lucanni se zrodila v roce 1975 s pevným záměrem poskytnout profesionálům v kosmetice servis a kvalitu. Idea servisu znamená poskytnout ošetření a produkty poslední generace, které přinášejí řešení problémů nebo naději na zlepšení. Používání moderních a účinných aktivních látek, které jsou plodem toho nejpokročilejšího výzkumu. A v neposlední řadě velmi široká nabídka produktů. Idea kvality znamená pečlivý výběr dodavatelů surovin a dalšího materiálu pro zpracování. Zařízení výroby a pracovní postupy splňují poslední technické požadavky. Neustálá a přísná kontrola všech fází výroby. Účinnost produktů je ověřována prostřednictvím znaleckých zkoušek. Splněním servisu a kvality se snaží dosáhnout nejnáročnější mety ve vztahu ke klientům, a to je jejich důvěra. |
Technologické prostředí HTACP:
|
D’Lucanni – produkty:
|